Урядова телефонна "гаряча лінія"

      Урядова телефонна «гаряча лінія» (Державна установа «Урядовий контактний центр») – телефонний центр спілкування Уряду з громадянами, що дозволяє їм оперативно отримувати інформацію від органів виконавчої влади. Усі дзвінки приймаються операторами Центру та передаються відповідним органам виконавчої влади, які розглядають звернення та надають відповіді заявникам.

Номер телефону урядової «гарячої лінії»:

0-800-507-309

(дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні)

Урядова «гаряча лінія»

працює крім святкових днів та неділі за наступним графіком:

понеділок – п’ятниця з 8 до 21 години,

субота – з 8 до 19 години

 

      З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян, підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців, органів місцевого самоврядування Кабінет Міністрів України схвалив Концепцію створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади.

      В рамках цієї системи на базі державної установи «Урядовий контактний центр» будуть об’єднані нині діючі телефонні «гарячі лінії», довідкові телефонні служби  органів виконавчої влади та центри, що створюються в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі.

      Діяльність Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади буде також забезпечуватися веб-сайтом Урядового контактного центру, що створюється згідно з розпорядженням Уряду.

      Звертаємо увагу підприємців, що на базі Урядового контактного центру з метою оперативного розгляду скарг на протиправні дії посадових осіб органів виконавчої влади  запроваджено спеціальну «гарячу лінію» - «Діалог з малим бізнесом».



Якщо Ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того,
щоб повідомити про це адміністратора сайту avia.gov.ua