Впровадження навігації, заснованої на характеристиках (PBN)

Висновки Конференції, присвяченої сумісності у сфері організації повітряного руху та впровадженню навігації, заснованої на характеристиках (PBN)
(25-26 листопада 2013 року)

25-26 листопада 2013 року Державіаслужбою України у співпраці з Європейською комісією та ЄВРОКОНТРОЛЕМ у рамках проекту «Підтримка транспортної стратегії України (STS)» була проведена конференція, присвячена сумісності у сфері організації повітряного руху та впровадженню навігації, заснованої на характеристиках (PBN). У конференції взяли участь експерти з міжнародних організацій та більше 50 представників українських авіакомпаній, аеропортів, Державного підприємства обслуговування повітряного руху України, Національного авіаційного університету та Державного космічного агентства України.
У ході Конференції було відзначено важливість досягнення регіональної гармонізації у Європейській мережі організації повітряного руху (EATMN) та запобігання затримок при виконанні повітряних перевезень. У зв’язку з цим сумісність систем та процедур ОрПР є необхідною умовою для успішного впровадження нових сучасних систем зв’язку, навігації та спостереження (CNS).
Також, було наголошено на необхідності координації введення маршрутів ОрПР за принципами навігації, заснованої на характеристиках, з діями повноважного органу з питань цивільної авіації, що пов’язані з наданням експлуатаційного дозволу експлуатанту повітряного судна для підтвердження його відповідності вимогам витримування необхідних навігаційних характеристик згідно з обраною специфікацією PBN.
У перехідний період впровадження концепції PBN у термінальних районах повітряного простору з низькою та середньою інтенсивністю руху потрібно передбачити обслуговування змішаного повітряного руху: повітряних суден з обладнанням для традиційної навігації та повітряних суден, обладнаних згідно вимог концепції PBN.
Крім того, схвалення льотної придатності та експлуатаційних критеріїв для виконання польотів згідно концепції PBN вимагає узгоджених дій як від авіакомпаній, так і авіаційної влади.
Окрема увага була приділена розподілу повітряного простору на функціональні блоки повітряного простору (FAB), що у свою чергу збільшує ефективність ОрПР у EATMN. Зокрема, це стосується цивільно-військової координації та польотів з перетином державних кордонів.
У зв’язку із розробкою та впровадженням нових підходів до аеронавігації, роль національних наглядових органів (NSA)/цивільних авіаційних адміністрацій (САА) стає більш значущою, але й, водночас, набагато складнішою, що зумовлює потребу у розширенні міжнародного співробітництва.



Якщо Ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того,
щоб повідомити про це адміністратора сайту avia.gov.ua