Державіаслужба видала рішення з безпеки польотів щодо призупинення льотної експлуатації літаків Boeing 737-8 MAX та 737-9 MAX

У зв’язку з катастрофою літака Boeing 737-8 «MAX», точні причини якої ще розслідуються, авіаційна адміністрація країни розробника літака (FAA) видала аварійну директиву льотної придатності AD 2018-23-51 (що пізніше була замінена остаточною Директивою льотної придатності), що вимагала певних змін до Льотного керівництва літака (AFM) щодо процедур та обмежень діапазону перекладання горизонтального стабілізатора.

Після цих дій відбулася інша катастрофа. На початковій стадії відповідного розслідування другої катастрофи не можна виключити, що однакові причини могли привести до обох подій. Відразу після другої події FAA видала CANIC (Continued Airworthiness Notification to the International Community) 2019-03, в якому викладено інформацію про подальше розроблення щодо коригувальних заходів.

Виходячи з усієї наявної інформації, Європейське Агентство з безпеки польотів (EASA) прийняло рішення, що для забезпечення підтримання льотної придатності літаків моделей Boeing 737-8 “MAX” і Boeing 737-9 “MAX” можуть бути необхідні подальші дії.

З причин, описаних вище, в очікуванні додаткової інформації, Європейське Агентство з безпеки польотів (EASA) вирішило видати Аварійну директиву льотної придатності та призупинити комерційні транспортні перевезення двох моделей літака зазначених вище до, в межах або з території зазначеної в положеннях Угоди щодо Європейського Союзу.

Рішення з безпеки польотів № 2019-01 Державіаслужби повністю співпадає з заходами EASA та інших країн та вважається тимчасовим.