Посвідчення члена екіпажу

На підставі частини п’ятої статті 26 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» Державна авіаційна служба України здійснює оформлення і видачу посвідчення члена екіпажу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.11.2014 № 622 «Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення посвідчення члена екіпажу».
Оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого) та обмін посвідчення члена екіпажу відносяться до адміністративних послуг, які надаються Державіаслужбою.
Відповідно до законодавства Державіаслужбою надаються такі адміністративні послуги з оформлення і видачі посвідчення члена екіпажу:

1) Оформлення і видача посвідчення члена екіпажу (первинне оформлення)

Інформаційна картка з первинного оформлення і видачі посвідчення члена екіпажу (зі змінами) Технологічна картка з первинного оформлення і видачі посвідчення члена екіпажу (зі змінами) Перелік документів, що подаються для первинного оформлення посвідчення члена екіпажу

2) Оформлення і видача посвідчення члена екіпажу у зв’язку з обміном у разі: закінчення строку дії посвідчення члена екіпажу; зміни інформації, внесеної до посвідчення члена екіпажу; виявлення помилки в інформації, внесеній до посвідчення члена екіпажу; непридатності посвідчення члена екіпажу для подальшого використання

Інформаціна картка з оформлення і видачі посвідчення члена екіпажу у звязку з обміном (зі змінами) Технологічна картка з оформлення і видачі посвідчення члена екіпажу у звязку з обміном (зі змінами) Перелік документів, що подаються для оформлення посвідчення члена екіпажу у зв’язку з обміном

3) Оформлення і видача посвідчення члена екіпажу замість втраченого або викраденого

Інформаційна картка з оформлення і видачі посвідчення члена екіпажу замість втраченого або викраденого (зі змінами) Технологічна картка з оформлення і видачі посвідчення члена екіпажу замість втраченого або викраденого (зі змінами) Перелік документів, що подаються для оформлення посвідчення члена екіпажу замість втраченого або викраденого

 

З метою направлення на адресу Державіаслужби кореспонденції стосовно отримання адміністративної послуги, суб’єкт звернення може скористатися:

  • поштовою скринькою, розташованою у вестибюлі адміністративної будівлі Міністерства інфраструктури України, що знаходиться за адресою: проспект Перемоги, 14, м. Київ, 01135, для направлення на розгляд Державіаслужби документів у паперовому вигляді;
  • послугами поштового зв’язку для направлення на поштову адресу Державіаслужби: проспект Перемоги, 14, м. Київ, 01135 документів у паперовому вигляді;
  • офіційною електронною скринькою Державіаслужби vdz@avia.gov.ua для направлення документів в електронному вигляді;
  • електронною адресою crewcard@avia.gov.ua для направлення документів в електронному вигляді;
  •  формами електронної взаємодії, розміщених на офіційному веб-сайті Державіаслужби.
Ми завжди раді вам допомогти і відповісти на всі ваші запитання.