Інформація для есплуатантів

Про оформлення посвідчення члена екіпажу з безконтактним електронним носієм

Державіаслужба запроваджує з червня 2018 р. оформлення посвідчення члена екіпажу з безконтактним електронним носієм, зразок якого затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 листопада  2014 р. № 622.

Посвідчення члена екіпажу, оформлені на бланках попереднього зразка, є чинними протягом строку, на який їх було видано.

 

Про координацію питань щодо оформлення посвідчення члену екіпажу

10.07.2017

На виконання вимог Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення посвідчення члена екіпажу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 листопада 2014 р. № 622 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 1 грудня 2017 р.   № 1055), та з метою координації питань щодо оформлення, видачі, обміну та вилучення посвідчень члена екіпажу просимо призначити відповідальних осіб.

Інформацію, разом з супровідним листом, просимо надіслати в тижневий строк на адресу Державіаслужби та на електронну адресу crewcard@avia.gov.ua за формою:

№ п/п Прізвище, ім’я та по батькові Посада Реквізити наказу про призначення Тел./факс Електронна адреса
1 2 3 4 5 6