Наземне обслуговування

Види аеропортової діяльності з наземного обслуговування,

які підлягають Сертифікації

 

  1. Наземне адміністрування в аеропорту (Ground administration at the airport)– послуги екіпажам, представникам авіакомпаній, представництвам та іншим суб’єктам в  офісному обслуговуванні, зв’язку, взаєморозрахунках та інших послугах, пов’язаних із взаємодією в аеропорту (діяльність, яка забезпечує організацію та координацію процесу наземного обслуговування, замовлення послуг з наземного обслуговування, контроль за дотриманням технологічного графіку наземного обслуговування, виконання представницьких функцій, взаємодія з центральними органами влади від імені авіаперевізника.

 

  1. Забезпечення обслуговування пасажирів та багажу (Passenger and baggage handling) – діяльність, яка забезпечує реєстрацію та оформлення пасажирів, багажу на авіарейс та їх обслуговування в терміналах аеропорту.
  • реєстрація пасажирів та оформлення багажу (passenger checkin and baggage facilities) – діяльність, яка забезпечує реєстрацію пасажирів та оформлення багажу на авіарейс, забезпечує видачу кожному пасажиру посадкового талону, наявність на багажу багажної ідентифікаційної бирки, перевірку відповідних документів у пасажирів.
  • обслуговування пасажирів на приліт/виліт (passenger services for arrival and departure) – діяльність, яка забезпечує обслуговування усіх категорій пасажирів та їх багажу в терміналі аеропорту на виліт, приліт, в тому числі транзитних/трансферних пасажирів, обслуговування втраченого багажу, знайденого та пошкодженого багажу.

3) обробка багажу в сортувальній зоні (Baggage handling in sorting area) – діяльність, яка забезпечує комплектування та сортування багажу на авіарейс  відповідно  до  напрямків,  категорій,  відповідно  даних багажних бирок, класів обслуговування пасажирів та пунктів трансферу, обробка багажу за допомогою автоматизованої системи обробки багажу.

 

  1. Обслуговування на пероні та місцях стоянок ПС (Ground handling on ramp and parking stands) – діяльність, яка забезпечує обслуговування ПС на пероні та місцях стоянок по прильоту та перед вильотом, включає наступні види наземного обслуговування:

1) маршалінг ПС (marshalling) – діяльність, яка забезпечує зарулювання/вирулювання ПС на/з місця стоянки та комунікацію з екіпажем за допомогою  стандартизованих сигналів;

2) паркування ПС (parking) – діяльність, яка забезпечує встановлення/прибирання колодок та конусів безпеки після/перед зарулювання/вирулювання ПС  на/з місця стоянки;

3)    зв’язок між місцем стоянки та кабіною екіпажу (ramp to flight deck communication) –  діяльність, яка забезпечує зв’язок між наземним персоналом та кабіною екіпажу під час наземного обслуговування за допомогою спеціальної гарнітури;

4) обслуговування ПС з використанням наземного джерела електроживлення (ground power unit operations);

5) обслуговування ПС з використанням пристрою обігріву та охолодження (cooling and heating operations);

6) обслуговування ПС з використанням спецтехніки для обслуговування туалетів (toilet services operations);

7) обслуговування ПС з використанням спецтехніки для обслуговування систем водопостачання (water services operations)

8) обслуговування ПС з використанням установки повітряного запуску двигуна (air start unit operations);

9) обслуговування ПС з використанням установки зарядки стислим азотом (inflat gaseous oxygen operations);

10) обслуговування ПС з використанням установки заправки киснем (inflat nitrogen operations).

11) встановлення трапу/авіамоста (passengers stairs/air bridges) – діяльність, яка забезпечує встановлення/ прибирання трапу до/від ПС, управління авіамостами з метою забезпечення посадки/висадки на борт ПС пасажирів та членів екіпажу;

12) транспортування та завантаження/розвантаження багажу, вантажу/пошти (ramp transportation and loading/unloading of luggage, cargo/mail) – діяльність, яка забезпечує транспортування багажу, вантажу/пошти  між пасажирськими, вантажними та поштовими терміналами та ПС, завантаження/розвантаження багажу, вантажу/пошти з/до ПС.

13) буксирування ПС (towing of aircraft) – діяльність, яка забезпечує не самохідне зарулювання/вирулювання ПС на/з місця стоянки, та не самохідне переміщення ПС в межах льотного поля.

14) послуги з прибирання ПС: внутрішнє прибирання ПС (internal cleaning);

15) послуги з прибираня ПС: зовнішня мийка ПС  (external cleaning);

16) протикригова обробка ПС (aircraft deicing/antiicing) – діяльність, яка забезпечує зняття з поверхні ПС обледеніння, обробка поверхні ПС протикриговою рідиною, яка попереджує утворення обледеніння, перевірка стану поверхні ПС після протикригової оброки, зберігання протикригової рідини:

протикригова обробка (deicing/antiicing); 

– фінальна перевірка протикригової обробки (final check)

17) транспортування пасажирів від/до ПС (passenger transportation to/from aircraft) – діяльність, яка забезпечує перевезення пасажирів від/до ПС до/від терміналу, організація та контроль руху пасажирів, які йдуть пішки від /до ПС до/від терміналу.

18)  постачання бортового харчування (catering services) – діяльність, яка забезпечує транспортування бортового харчування та його завантаження/ розвантаження до/з ПС.

19)  центрування та контроль завантаження ПС (Weight and balance and load control) – діяльність, яка забезпечує розрахунок ваги та центрування ПС, підготовка відповідної документації, контроль завантаження ПС, передачу відповідної інформації, статусних повідомлень зацікавленим сторонам.

 

  1. Забезпечення обслуговування вантажів та пошти (Cargo and mail handling) – діяльність, яка забезпечує прийняття на зберігання, складське обслуговування, комплектування вантажу/пошти, які відправляється або надійшли повітряним транспортом, транспортування та завантаження/розвантаження вантажу/пошти до/з ПС, оформлення, обробка  відповідної вантажно – супровідної документації.

1) складське обслуговування вантажу/пошти (cargo/mail warehouse handling) –  діяльність,   яка   забезпечує    прийняття   на    зберігання   (до перевезення) вантажу/пошти, забезпечення зберігання відповідно до характеру вантажу, ведення обліку вантажу, оформлення, обробка  відповідної    вантажно-супровідної документації, видача вантажу для комплектування на авіарейс, прийняття на зберігання вантажу/пошти, які надійшли повітряним транспортом, інформування про статус вантажу вантажовідправників/вантажоодержувачів та авіаційних перевізників.

2) комплектування/розкомплектування вантажу/пошти (builtup/breakdown of cargo/mail) – діяльність, яка забезпечує комплектування вантажу/пошти, які відправляються навалом або в СЗП з урахуванням характеру вантажу, центрування ПС, вимог авіаційних перевізників відповідно до вантажно-супровідної документації, розкомплектування вантажу/пошти, які надійшли повітряним транспортом та передача їх на зберігання.

3) транспортування та завантаження/розвантаження вантажу/пошти з/до ПС (ramp transportation and loading/unloading of luggage, cargo/mail to from AC) – діяльність, яка забезпечує транспортування вантажу/пошти  між вантажними, поштовими терміналами та ПС, завантаження/розвантаження вантажу/пошти з/до ПС.

 

  1. Авіапаливозабезпечення авіаційних перевезень і робіт (Air transportation provision by aviation fuel)діяльність, яка забезпечує:

1) приймання, зберігання, підготовка до видачі, видача в паливозаправні засоби авіаційне паливо, авіаційне паливо з противодокристалізаційної  присадкою та авіаційним бензином (acceptance, storage, preparation for delivery, delivery to fueling truck and equipment of  aviation fuel, aviation fuel including with uncrystallized additives and avgas);

2). заправлення ПС авіаційним паливом, авіаційним паливом з противодокристалізаційної присадкою, та/або авіаційним бензином, забезпечення контролю якості авіаційного палива, та/або авіаційного бензину на всіх етапах, оформлення та перевірка відповідної документації (aircraft fueling with aviation fuel, aviation fuel including with uncrystallized additives and avgas).