Прізвище, Ім’я, По-батькові*
Назва організації*
Посада
Контактний телефон*
Е-mail


Проведіть оцінку кожного показника за 10-ти бальною шкалою (від 1 до 10 балів), зробивши відмітку до відповідної оцінки


1.Ваше сприйняття Державіаслужби України в цілому:
1.1 Імідж Державіаслужби України в цілому
1.2 Ділова активність Державіаслужби України
1.3 Конструктивність та лояльність по відношенню до Замовника
1.4 Оцініть результати СПІВРОБІТНИЦТВА


2. Ваша задоволеність діяльністю Державіаслужби України
2.1 Компетентність фахівців Державіаслужби України
2.2 Розуміння цілей Замовника
2.3 Можливість досягнення цілей Замовника
2.4 Очікування підтвердження прийняття заявки
2.5 Правильність оформлення документів
2.6 Інформація про послуги
2.7 Додержання термінів надання послуг
2.8 Акуратність надання послуг (їх завершеність)
2.9 Задоволеність послугою, яка була надана минулого разу


3. Ваша оцінка задоволеності послугами компанії
3.1 Задоволеність послугами по сертифікації
3.2 Задоволеність наданням дозволів
3.3 Задоволеність іншими послугами

Звернення повинно відповідати статті 5 Закону України «Про звернення громадян», бути підписано заявником із зазначенням дати. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Таким чином, електронне звернення має відповідати всім вимогам письмового звернення, у тому числі містити підпис заявника (заявників), крім електронного цифрового підпису.
Отже, електронне звернення може бути виготовлене за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотографії (у тому числі із відображенням підпису заявника) та надіслано на e-mail: vdz@avia.gov.ua.


Статус
П.І.Б./Назва*
Форма надання відповіді *
Поштовий індекс
Поштова адреса
Електронна адреса*
Телефон*
Інформація/документ, що запитується*

П.І.Б.
Тип повідомлення
Контактна інформація
Інформація*

Ваше П.І.Б *
E-mail *
Телефон
Текст повідомлення *