Питання енергоефективності та зниження обсягів емісії повинні бути на порядку денному українських аеропортів

39

Про це заявив голова Державної авіаційної служби Олександр Більчук під час виступу на I Конференції з декарбонізації авіаційної інфраструктури, що відбулась 24 січня в Державіаслужбі.

За статистикою на комерційну авіацію припадає близько 2% глобальних викидів вуглецю і близько 12% всіх викидів СО2 від транспортного сектору. Але за прогнозами до 2050 року викиди СО2 від комерційної авіації зростуть втричі на фоні зростання обсягів авіаційних перевезень в усьому світі. Також збільшиться і частка авіаційних викидів у транспортному секторі, оскільки автомобілі та вантажівки стають більш паливо ефективними.

“Хоча із загальної кількості викидів від авіаційної галузі доля аеропортів незначна — лише 5%, проте тільки на перший погляд може здаватися, що ці 5% неважливі. Це не так. Особливо, коли зменшення негативного впливу на навколишнє середовище має позитивний вплив на економічні показники аеропорту”, – заявив Олександр Більчук.

Захід зібрав представників українських аеропортів, авіаперевізників та компаній, що надають послуги з наземного обслуговування, Представництво Європейського Союзу в Україні, міжнародні фінансові організації, представників інших донорів та фондів. Учасники обговорили питання необхідності вимірювання рівня споживання ресурсів в аеропортах та визначення потенціалу його скорочення, сучасні технології та практики зменшення обсягів емісії для авіаційної інфраструктури, а також можливості фінансування проектів з енергоефективності.

24.01.2019 Виступ О. Більчука під час Конференції з декарбонізації