Права пасажирів

Загальні умови перевезення пасажирів і багажу повітряним транспортом, забезпечення безпеки польотів та якості обслуговування встановлюються та регулюються Авіаційними правилами України «Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу».

Зокрема, Авіаційні правила встановлюють права пасажирів у разі скасування рейсу, затримки рейсу, відмови у посадці на рейс або пониження класу обслуговування.

Щоб переглянути більше інформації про свої права, оберіть поле «Права пасажирів», що розташоване ліворуч.

Крім того, Авіаційні правила встановлюють правила перевезення пасажирів з інвалідністю або з обмеженою рухливістю та зобов’язують авіаперевізника, агента з продажу, експлуатанта аеропорту надавати максимальну допомогу цій категорії пасажирів при здійсненні повітряного перевезення.

Для отримання детальнішої інформації, оберіть поле «Права пасажирів з інвалідністю або з обмеженою рухливістю», що розташоване ліворуч.

Для отримання інформації стосовно правил перевезення дітей без супроводу дорослих пасажирів, оберіть поле «Перевезення дітей без супроводу», що розташоване ліворуч.

Щоб ознайомитись з Авіаційними правилами «Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу»

Для отримання інформації стосовно правил перевезення дітей без супроводу дорослих пасажирів, оберіть поле «Перевезення дітей без супроводу», що розташоване ліворуч.

Я не звертався в авіакомпанію

Я направляв(ла) письмову претензію до авіакомпанії однак я не отримав(ла) відповіді протягом трьох місяців або відповідь мене не влаштовує