
В грудні 2020 року Державіаслужба пройшла ресертифікацію на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» та отримала сертифікат відповідності системи менеджменту вимогам стандарту ISO 9001:2015, реєстраційний номер сертифікату: UA 229908.
Сертифікацію проведено відповідно до процедур ТІС з аудиту та сертифікації, які передбачають проведення періодичних наглядових аудитів.
Політика з якості Державної авіаційної служби України
Мета діяльності Державіаслужби:
реалізація державної політики у сфері цивільної авіації та використання повітряного простору України.
Основні завдання Державіаслужби:
- державне регулювання діяльності в галузі цивільної авіації;
- здійснення комплексних заходів щодо забезпечення безпеки польотів, авіаційної, екологічної, економічної та інформаційної безпеки;
- створення умов для розвитку авіаційної діяльності, повітряних перевезень та їх обслуговування, виконання авіаційних робіт та польотів авіації загального призначення;
- організація використання повітряного простору України;
- представництво України в міжнародних організаціях цивільної авіації та у міжнародних відносинах з питань цивільної авіації.
Пріоритети діяльності Державіаслужби:
- гармонізація законодавства України із законодавством Європейського Союзу та відповідність стандартам ІСАО;
- міжнародне співробітництво;
- лібералізація повітряного сполучення;
- підвищення рівня безпеки польотів та рівня авіаційної безпеки;
- підвищення якості процесу організації авіаційних перевезень;
- мінімізація негативного впливу цивільної авіації на навколишнє середовище;
- реалізація основних напрямків економічної, тарифної, фінансової, страхової політики;
- впровадження механізмів антикорупційної політики в діяльності Державіаслужби як центрального органу виконавчої влади;
- розвиток та впровадження програмного комплексу єдиної інформаційної системи Державної авіаційної служби України (доопрацювання існуючих підсистем та розробка нових підсистем) з метою приведення у відповідність документів та процедур, що задовольняють стандартам ІСАО;
- створення інтегрованої інформаційної системи Державної авіаційної служби України (внутрішній портал Державіаслужби).
При реалізації пріоритетів ми дотримуємося таких принципів діяльності:
- законність та верховенство права;
- публічність та прозорість у підготовці та прийнятті рішень;
- безпека авіації як найвищий пріоритет.
Реалізація пріоритетів досягається через:
- розробку проектів національних нормативно-правових актів, гармонізованих з відповідним європейським законодавством та стандартами ІСАО;
- дієвий контроль стану безпеки авіації, забезпечення безпечного розвитку цивільної авіації шляхом постійного нагляду та запровадження системи управління безпекою авіації;
- дослідження та використання міжнародного досвіду для визначення тенденцій і подальшого їх застосування в авіаційній галузі України;
- розвиток співробітництва з міжнародними авіаційними організаціями та поглиблення галузевого співробітництва з ЄС, в тому числі шляхом залучення міжнародної технічної допомоги;
- розвиток міжнародної договірно-правової бази для розширення доступу українських авіакомпаній на міжнародні авіаційні ринки
- здійснення постійного нагляду за впровадженням та забезпеченням відповідності в Україні положень Стандартів та Рекомендованої практики ICAO
- співпрацю з органами державної влади та підтримання комунікації із зацікавленими сторонами
- впровадження основних напрямів економічної, тарифної, фінансової, кадрової, науково-технічної, страхової, інвестиційної, соціальної політики та здійснення заходів щодо забезпечення екологічної безпеки у галузі цивільної авіації
- організацію документування управлінської діяльності та забезпечення моніторингу документів з контрольним строком виконання
- забезпечення достатніх фінансових та людських ресурсів для управління та контролю безпеки авіації
- здійснення претензійної та позовної роботи та забезпечення представництва інтересів Державіаслужби у судах
- підвищення кваліфікації персоналу Державіаслужби
- проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців Державіаслужби
- запровадження постійного поліпшення результативності системи менеджменту якості, удосконалення діяльності шляхом оптимізації організаційної структури
- подолання наслідків впливу пандемії на авіаційну галузь
Ми зацікавлені у вдосконаленні нашої роботи та процесу взаємодії з суб’єктами авіаційної діяльності. Пропонуємо вам заповнити Анкету оцінки задоволеності, а також надіслати координатору з якості наступні відомості про вашу організацію:
- наявність сертифікату на систему менеджменту якості (ким і коли виданий);
- чи плануєте Ви провести сертифікацію системи менеджменту якості.
Шиповська Анастасія Олександрівна,
координатор з якості
Anastasiya.Shypovska@avia.gov.ua
- +38 044 351 52 40