29 вересня 2019 року Кабінет Міністрів України затвердив Програму діяльності Кабінету Міністрів України, яку 04 жовтня цього року схвалено Верховною Радою України.
Програма діяльності Кабінету Міністрів України – це набір пріоритетних цілей, які ставить перед собою Уряд для того, щоб українці жили довше, безпечніше, заможніше та щасливіше.
В основу цієї Програми покладено людиноцентричний підхід. Тому запропоновані урядові цілі спрямовані переважно не на покращення абстрактних показників, а на вирішення конкретних проблем людей в різних соціальних ролях та життєвих ситуаціях.
Серед цілей та заходів у сфері інфраструктури Програмою діяльності Кабінету Міністрів України передбачено досягнення такої цілі як «Українці частіше і дешевше користуються авіатранспортом», показниками ефективності якої є:
- Наближення середньої вартості квитка до середньоєвропейського показника;
- Зростання пасажиропотоку на 60% (з 20 млн. до 32 млн. на рік);
- Зростання вантажопотоку на 20% (з 94 тис. т. до 112 тис. т. на рік);
- Збільшення аеромобільності населення на 10% (з 5% до 15%).
Для досягнення цієї цілі передбачено проведення модернізації регіональних аеропортів, запровадження нових внутрішніх та міжнародних рейсів, спрощення доступу на ринок послуг з наземного обслуговування.
Значна увага буде приділена розвитку авіаційних сполучень за моделлю low-cost (збільшення частки авіаційних маршрутів, які виконуються за моделлю low-cost, з 38% до 63%).
Розвиток ринку має привести нових гравців, що збільшить пропозицію і сприятиме зниженню цін на квитки. Це в свою чергу залучатиме до цього виду транспорту нових клієнтів, що сприятиме подальшому розвитку ринку.
Окрема увага буде приділена питанням безпеки.
Для цього систему державного регулювання в авіаційній галузі буде приведено у відповідність з високими міжнародними стандартами. Буде реалізовано Державну програму з безпеки польотів, відкрито представництво
в ICAO та забезпечено членство в EASA. Внаслідок цього має зрости кількість суб’єктів авіаційної діяльності, сертифікованих за вимогами авіаційних правил, що відповідають нормам ЄС, до 75% (існуючий рівень – 25%), що сприятиме розвитку конкуренції.