SAFER-U проводить тренінги з питань повтряної експлуатації та організаційних вимог і  спеціальних схвалень для експлуатації PBN в Україні

Наприкінці 2021 року проєкт SAFER-U (Розвиток авіаційної законодавчої бази України шляхом наближення до законодавства ЄС) провів для персоналу Державної авіаційної служби України (ДАСУ) та представників авіаційної галузі два заходи, що включали тренінг з ознайомлення з повітряною експлуатацією та організаційними вимогами (ARO+ORO) та тренінг щодо спеціальних схвалень для експлуатації PBN.

З 23 по 25 листопада 2021 року інструктори з Державного агенства безпеки польотів та авіаційної безпеки Іспанії (AESA) провели для персоналу ДАСУ курс «Ознайомлення з повітряною експлуатацією та організаційними вимогами» (ARO+ORO). Пані Сільвія Тронкосо, керівник департаменту льотної експлуатації AESA, та пан Джонатан Мендес, керівник департаменту з питань комерційного повітряного транспорту AESA, провели онлайн тренінг, поділившись своїми знаннями та досвідом щодо застосування Європейського регламенту з повітряної експлуатації (Рег. (ЄС) 965/2012) та посприяли гармонізації нормативно-правових актів ДАСУ у цій сфері. Навчальні сесії охоплювали організаційні вимоги до уповноваженого органу та експлуатантів згідно Європейських правил у контексті Регламенту ЄС 216/2008 (частини ARO та ORO, відповідно).

6 грудня Капітан Бен Бамбер, інспектор з підготовки льотної експлуатації CAA int. провів у Києві дводенний навчальний курс з питань спеціальних схвалень для експлуатації PBN для інспекторів ДАСУ, які беруть участь у нагляді за льтною експлуатацією, щодо дозволів PBN. Метою тренінгу була перевірка розуміння концепції PBN учасниками, детальніше ознайомлення з нею, процесом схвалення національним авіаційним уповноваженим органом та його роллю. Особливу увагу було приділено найкращим практикам регулювання AOC та розумінню процесу схвалення відповідно до EASA Part SPA, Регламенту (ЄС) 965/ 2012.

Фото з тренінгу «Спеціальні схвалення для експлуатації PBN»

 

«Оскільки наші партнери в Україні наближаються до переходу на правила ЄС щодо льотної експлуатацій та ліцензування льотних екіпажів, важливо, аби ми надали персоналу ДАСУ та зацікавленим сторонам авіаційної галузі правильні інструменти для забезпечення плавного переходу. Я хотів би подякувати нашим партнерам по Консорціуму за їхню співпрацю у підтримці ДАСУ у напрямку безпечнішого та сталого розвитку авіаційної системи в Україні». Прокоментував Річард Добсон, менеджер контракту SAFERU.

 

За додатковою інформацією звертайтесь до Стюарта Коатса (Stuart Coates), e-mail: stuart.coates@caa.co.uk або за телефоном +44 330 138 2226.

 

Публікація підготовлена за фінансової підтримки Європейського Союзу. Її зміст є виключною відповідальністю консорціума, який складається з трьох організацій: міжнародного офісу Управління цивільної авіації Великої Британії, Державного агентства з безпеки польотів та авіаційної безпеки Іспанії та Міжнародного та Іберо-американського фонду державного управління та громадської політики, і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.