«Щодо набрання чинності Авіаційних правил України «Правил сертифікації та затвердження зареєстрованих агентів, відомих вантажовідправників

Авіаційні правила щодо діяльності агентів, відомих вантажовідправників розроблені за активної участі членів громадської ради при Державіаслужби України – повідомляє голова громадської ради Петро Липовенко.

Правилами впроваджується порядок сертифікації та затвердження зареєстрованих агентів, відомих вантажовідправників, за результатами яких заявнику видається сертифікат терміном на п’ять років та вноситься відповідна інформація до переліку зареєстрованих агентів України/відомих вантажовідправників України, а також визначаються сертифікаційні вимоги до зареєстрованих агентів, відомих вантажовідправників, та порядок подання заяви на отримання сертифіката, підстави для видачі, припинення дії сертифіката та його анулювання.

Реалізація Правил дозволить забезпечити переміщення відправлень в межах захищеного ланцюга поставок згідно з вимогами Державної авіаційної безпеки цивільної авіації, міжнародних стандартів та рекомендованої практики Міжнародної організації цивільної авіації (ІСАО), Європейської конференції цивільної авіації (ЄКЦА) та інших міжнародних авіаційних організацій. Також, реалізація Правил сприятиме підвищенню статусу України як авіаційної держави з національним авіаційним законодавством, що відповідає стандартам і рекомендованій практиці ІСАО, ЄКЦА та Європейського Союзу.

Авіаційні правила України «Правила сертифікації та затвердження зареєстрованих агентів, відомих вантажовідправників» затверджені наказом Державної авіаційної служби України від 14.09.2020 № 1276, зареєстровані у Міністерстві юстиції України 09 листопада 2020 року за № 1099/35382 (далі – Правила), опубліковані в Офіційному Віснику України 20.11.2020 № 91 Довідково: Громадська рада при Державіаслужбі України – це дорадчий орган, сформований з членів громадських об’єднань авіаційного сектору України, основною метою громадська рада бачить якісний і неупереджений контроль діяльності Державіаслужби України, а також напрацювання нормативноправових інструментів якісного розвитку сектору цивільної авіації.»