Звіт про результати повторного публічного громадського обговорення проекту наказу Державної авіаційної служби України «Про затвердження Авіаційних правил України «Правила сертифікації постачальників послуг з наземного обслуговування»

24 вересня 2018 року Державна авіаційна служба України провела повторне громадське обговорення проекту наказу Державної авіаційної служби України «Про затвердження Авіаційних правил України «Правила сертифікації постачальників послуг з наземного обслуговування»                        (далі – проект Правил). В обговоренні взяли участь представники громадських організацій та суб’єктів авіаційної діяльності, які надають послуги з наземного обслуговування в аеропортах України.

Державіаслужба проінформувала учасників обговорення про прийняті зміни до проекту правил після опрацювання отриманих пропозицій за результатами першого громадського обговорення 18 липня 2018 року.

Порівняльна таблиця змін в проекті Авіаційних правил України

«Правила сертифікації постачальників послуг з наземного обслуговування»

за результатами пропозицій від громадськості

 

Діюча редакція Внесені зміни
Розділ І пункт 7 підпункт 10

крісло колісне салонне – крісло призначене для транспортування і перенесення хворих та пасажирів з інвалідністю в проходах пасажирського салону ПС, вузьких дверних прорізів, через велику кількість ступенів і різних перешкод;

Розділ І пункт 7 підпункт 10

Крісло колісне салонне – крісло призначене для транспортування і перенесення хворих та пасажирів з інвалідністю в проходах пасажирського салону ПС, вузьких дверних прорізів, через велику кількість сходинок і різних перешкод

Розділ VII частина 1 пункт 4

У постачальника послуг з наземного обслуговування повинна бути призначена особа відповідальна за забезпечення безпеки польотів та авіаційну безпеку. Відповідальна особа за забезпечення безпеки польотів повинна пройти навчання та отримати сертифікат за напрямом (SafetyManagementSystem) у сертифікованому Державіаслужбою навчальному закладі.

 

Розділ VII частина 1 пункт 4

У постачальника послуг з наземного обслуговування повинні бути призначеніособивідповідальні за забезпечення безпеки польотів та авіаційну безпеку. Відповідальна особа за забезпечення безпеки польотів повинна пройти навчання та отримати сертифікат за напрямом (SafetyManagementSystem) у сертифікованому Державіаслужбою навчальному закладі.

 

Розділ VII частина 5 пункт4 підпункт 5

колодки повинні бути прибрані тільки перед вирулюванням ПС;

 

Розділ VII частини 5 пункт4 підпункт 5

колодки повинні бути прибрані тільки перед вирулюванням ПС.Перед прибиранням колодок вся спецтехніка повинна бути прибрана з зони обслуговування ПС, у тому числі авіаміст. У разі буксирування ПС, перед прибиранням колодок необхідно впевнитися, що водило правильно під’єднано до носової стійки шасі, а тягач стоїть на гальмах. Перед прибиранням колодок необхідно отримати дозвіл від екіпажу ПС.

Розділ VII частина 5 пункт 9 підпункт 13

під час процесу буксирування ПС, який обладнано системою відключення повороту передньої стійкипін повинен:

відповідати типу ПС;

бути правильно встановленим до моменту підключення водила до носової стійки шасі ПС;

бути видаленим після від’єднання водила від носової стійки шасі ПС;

Розділ VII частини 5 пункт 9 підпункт 13

під час процесу буксирування ПС, яке обладнано системою відключення повороту передньої стійкипін повинен:

відповідати типу ПС;

бути правильно встановленим до моменту підключення водила до носової стійки шасі ПС;

бути видаленим після від’єднання водила від носової стійки шасі ПС;

Додаток 3 пункт 7

1.            Документи з організації авіаційної безпеки (копіїзавіренні у встановленому порядку):

 

1)    для експлуатантів аеродрому:

Сертифікат служби авіаційної безпеки аеропорту;

Програма заходів забезпечення авіаційної безпеки.

 

2)           для постачальників послуг з наземного обслуговування:

договір з експлуатантом аеродрому щодо авіаційної безпеки;

наказ про призначення особи,  відповідальної за авіаційну безпеку;

сертифікат  про підготовку з питань авіаційної безпеки, особи відповідальної за авіаційну безпеку;

посадова інструкція особи, відповідальної за авіаційну безпеку;

Програма заходів забезпечення авіаційної безпеки;

Програма підготовки персоналу  з авіаційної безпеки.

 

Додаток 3 пункт 7

1.            Документи з організації авіаційної безпеки (копіїзавіренні у встановленому порядку):

 

1)    для експлуатантів аеродрому:

Сертифікат служби авіаційної безпеки аеропорту;

Програма авіаційної безпеки.

 

2)           для постачальників послуг з наземного обслуговування:

договір з експлуатантом аеродрому щодо авіаційної безпеки;

наказ про призначення особи,  відповідальної за авіаційну безпеку;

сертифікат  про підготовку з питань авіаційної безпеки, особи відповідальної за авіаційну безпеку;

посадова інструкція особи, відповідальної за авіаційну безпеку;

Програма авіаційної безпеки;

Програма підготовки персоналу  з авіаційної безпеки.

 

Розділ ІІ пункт 8

На кожен напрям наземного обслуговування та для кожного аеропорту/аеродрому подається окрема заява.

 

Розділ ІІ пункт 8

На кожен напрям наземного обслуговування із зазначенням хоча б одного з видів діяльності та для кожного аеропорту/аеродрому подається окрема заява.

 

Розділ ІІ пункт 50

На кожен напрям наземного обслуговування для кожного аеропорту/аеродрому видається окремий сертифікат. Заявник повинен провадити діяльність хоча б за одним із видів послуг по наземному обслуговуванню за певним напрямом наземного обслуговування.

Розділ ІІ пункт 50

На кожен напрям наземного обслуговування для кожного аеропорту/аеродрому видається окремий сертифікатіз зазначенням хоча б одного з видів діяльності.

 

Розділ VIIчастина Іпункт 42

Постачальник послуг з наземного обслуговування повинен мати відповідну кількість власного персоналу, спецмашин для забезпечення наземного обслуговування мінімум десяти відсотків обсягів перевезень в аеропорту, за відповідним напрямом.

 

Розділ VIIчастина Іпункт 42

Постачальник послуг з наземного обслуговування повинен мати відповідну кількість власного персоналу, спецмашин для забезпечення наземного обслуговування мінімум десяти відсотків обсягів перевезень в аеропорту, за відповідним заявленим напрямом/ видом діяльності або на який отримано сертифікат.

Експлуатанти аеродромів повинні щорічно проводити аналіз обсягів перевезень в аеропорту, на аеродромі за наступними показниками:

кількість рейсів (приліт/виліт);

кількість обслуговуваних пасажирів (приліт/виліт/трансфер);

кількість операцій із заправки паливом повітряних суден;

кількість обробленого вантажу/ пошти (в кілограмах).

Результати аналізу повинні показувати пікове навантаження на найінтенсивнішу добу за попередній рік.

Аналіз повинен бути задокументований та оприлюднений на офіційному веб-сайті експлуатанта аеродрому та наданий до Державіаслужби в першому місяці кожного року.

 

Розділ ІІ пункт 35

У разі, якщо в Акті зазначаються невідповідності, які перешкоджають видачі сертифіката, заявник повинен їх усунути та надати до Державіаслужби Звіт про усунення невідповідностей, які перешкоджають видачі сертифіката  та відповідну  підтверджуючу документацію протягом 10 робочих днів з дати надходження Акта.

 

Розділ ІІ пункт 35

У разі, якщо в Акті зазначаються невідповідності, які перешкоджають видачі сертифіката/провадженню діяльності, заявник повинен їх усунути та надати до Державіаслужби Звіт про усунення невідповідностей, які перешкоджають видачі сертифіката та відповідну підтверджуючу документацію протягом 10 робочих днів з дати надходження Акта.У разі необхідності отримання, погодження документації з третіми сторонами термін надання підтверджуючої документації становить 30 календарних днів з дати надходження Акта.

Розділ VIIчастина 2 пункт 10

У приміщеннях і на відкритих майданчиках повинні зберігатися лише справні, придатні для експлуатації спецмашини. Несправні спецмашини, що очікують ремонту, повинні зберігатися у спеціально відведених місцях, ізольованих від місць розташування справного парку спецмашин.

 

Розділ VIIчастина 2 пункт 10

У приміщеннях і на відкритих майданчиках повинні зберігатися лише справні, придатні для експлуатації спецмашини. Несправні спецмашини, що очікують    ремонту, повинні зберігатися у спеціально відведених місцях,     ізольованих від місць розташування справного парку спецмашин.У разі неможливості розташування несправних спецмашин окремо, необхідно забезпечити щоб зазначені спецмашини були огороджені конусами безпеки або стрічкою.Зберігання ПЗ можливе лише на відкритих майданчиках та окремо від інших спецмашин.

Розділ VIIчастина 2 пункт 5

Зберігати ПЗ, заправлені паливом, на одній стоянці з порожніми паливозаправниками не дозволяється.

 

Розділ VIIчастина 2 пункт 5

Видалено

Розділ VIIчастина 2 пункт 22

Під час експлуатації спецмашин на пероні усі спецмашини повинні бути відповідним способом поставлені на гальма, за необхідності, закріплені колодками.

 

Розділ VII частина 2 пункт 22

Під час експлуатації спецмашин на пероні усі спецмашини повинні бути відповідним способом поставлені на гальма, за необхідності, закріплені колодками. За наявності системи «ІНТЕРЛОК» колодки не встановлюються.

Розділ VII частина 7 пункт 6

Постачальники послуг з наземного обслуговування, що здійснюють забезпечення пально-мастильними матеріалами повинні забезпечити проходження персоналом, який задіяний у авіапаливозабезпеченні, теоретичного та практичного стажування, наслідком якого є допуск до самостійної роботи, отримання щорічного допуску до роботи в ОЗП та ВЛП та підвищення кваліфікації не рідше одного разу на два роки.

 

 

Розділ VII частина 7 пункт 6

Постачальники послуг з наземного обслуговування, що здійснюють  забезпечення пально-мастильними матеріалами повинні забезпечити проходження персоналом, який задіяний у авіапаливозабезпеченні, теоретичного та практичного стажування, наслідком якого є допуск до самостійної роботи, отримання щорічного допуску до роботи в ОЗП та ВЛП та підвищення кваліфікації відповідно до вимог Авіаційних правил.

Розділ І пункт 7 підпункт 21

постачальник послуг з наземного обслуговування – юридична особа, що надає третім особам послуги з наземного обслуговування або авіаційний перевізник, який здійснює самостійне наземне обслуговування та має діючий сертифікат відповідності постачальника послуг з наземного обслуговування;

Розділ І пункт 7 підпункт 21

постачальник послуг з наземного обслуговування – юридичнаабо фізична особа, що надає третім особам послуги з наземного обслуговування або авіаційний перевізник, який здійснює самостійне наземне обслуговування та має діючий сертифікат відповідності постачальника послуг з наземного обслуговування;

Розділ І пункт 7 підпункт 6

заявник – юридична особа, або його уповноважений представник, який у встановленому порядку подав заяву на отримання сертифіката відповідності постачальника послуг з наземного обслуговування, видачу дубліката сертифіката відповідності, внесення змін до сертифіката відповідності або власник сертифіката, який інспектується;

 

Розділ І пункт 7 підпункт 6

заявник – юридичнаабо фізична особа, або його уповноважений представник, який у встановленому порядку подав заяву на отримання сертифіката відповідності постачальника послуг з наземного обслуговування, видачу дубліката сертифіката відповідності, внесення змін до сертифіката відповідності або власник сертифіката, який інспектується;

Розділ І пункт 7 підпункт 17

сертифікаційні вимоги – вимоги, що містяться в цих Авіаційних правилах та в нормативно-правових актах, і які необхідні для забезпечення належного рівня безпеки польотів в процесі надання послуг з наземного обслуговування, регулюють діяльність, відповідальність та взаємовідносини в цивільній авіації, і дотримання яких необхідно для забезпечення якісної, надійної та безпечної роботи;

Розділ І пункт 7 підпункт 17

сертифікаційні вимоги – вимоги, що містяться в Авіаційних правилах України, і які необхідні для забезпечення належного рівня безпеки польотів в процесі надання послуг з наземного обслуговування, регулюють діяльність, відповідальність та взаємовідносини в цивільній авіації, і дотримання яких необхідно для забезпечення якісної, надійної та безпечної роботи.

Розділ ІІ пункт 4

При сертифікації постачальника послуг з наземного обслуговування до Заяви додається комплект доказової документації (додаток 3) у паперовому та сканованому вигляді на електронному носії. Перелік документів, які додаються до Заяви, наводиться на окремому аркуші із зазначенням кількості аркушів кожного наданого документа.

 

Розділ ІІ пункт 4

При сертифікації постачальника послуг з наземного обслуговування до Заяви додається комплект доказової документації (додаток 3) у паперовому та сканованому вигляді на електронному носії. Перелік документів, які додаються до Заяви, наводиться на окремому аркуші із зазначенням кількості аркушів кожного наданого документа.

Працівники Державіаслужби несуть відповідальність згідно закону за нерозповсюдження інформації, яка міститься в Заявці та доказовій документації, окрім випадків, які передбачені законодавством.

Розділ ІІ пункт 29

За результатами сертифікаційної перевірки та оформлених           чек-листів протягом 10 робочих днів з дати закінчення перевірки, оформлюється Акт сертифікаційної перевірки (далі – Акт) (додаток 7), який підписується всіма членами комісії та затверджується заступником Голови або Головою Державіаслужби. Акт може бути направлений заявнику електронною поштою, по факсу, переданий під розпис або надісланий рекомендованим листом протягом трьох робочих днів після його затвердження.

 

Розділ ІІ пункт 29

За результатами сертифікаційної перевірки та оформлених           чек-листів протягом 10 робочих днів з дати закінчення перевірки, оформлюється Акт сертифікаційної перевірки (далі – Акт) (додаток 7), який підписується всіма членами комісії та затверджується заступником Голови або Головою Державіаслужби. Акт може бути направлений заявнику електронною поштою, по факсу, переданий під розпис або надісланий рекомендованим листом протягом трьох робочих днів після його затвердження. Якщо керівник постачальника послуг з наземного обслуговування не погоджується з висновками, зазначеними в Акті сертифікаційної перевірки, він може висловити обґрунтовану окрему думку з цього приводу у письмовій формі. Зауваження керівника постачальника послуг з наземного обсулговування щодо здійснення сертифікаційної перевірки додаються до Акту сертифікаційної перевірки Державіаслужби і є його невід’ємною частиною. Державіаслужба повинна розглянути ці зауваження та надати відповідь протягом 10 робочих днів.

 

Розділ ІІ пункт 33

У випадках відсторонення спецмашин від роботи або наземного персоналу від виконання посадових обов’язків експлуатант аеродрому зобов’язаний вилучити їх перепустки в день складення протоколу до отримання погодження поновлення експлуатації спецмашин або допуску наземного персоналу до самостійної роботи, яке надається листом за підписом Голови Державіаслужби або його заступника.

Розділ ІІ пункт 33

У випадках відсторонення спецмашин від роботи або наземного персоналу від виконання посадових обов’язків експлуатант аеродрому зобов’язаний вилучити їх перепустки в день складення протоколу до отримання погодження поновлення експлуатації спецмашин або допуску наземного персоналу до самостійної роботи, яке надається листом за підписом Голови Державіаслужби або його заступника.Після надання заявником до Державіаслужби підтверджуючої документації про усунення невідповідностей на підставі яких було відсторонено спецмашини, наземний персонал від роботи Державіаслужба повинна провести перевірку та направити відповідний лист протягом трьох робочих днів.

 

Розділ ІІІ пункт 5

Державіаслужба повинна повідомити постачальника послуг з наземного обслуговування про проведення інспекційної перевірки не пізніше ніж за день до дати її початку.

 

Розділ ІІІ пункт 5

Державіаслужба повинна повідомити постачальника послуг з наземного обслуговування про проведення інспекційної перевіркизгідно графіка інспекційних перевірок не пізніше ніж за 10 днів до дати її початку, та не пізніше ніж за день у разі проведення інспекційної перевірки згідно інших підстав.

 

Розділу Vпункт 1

Уперше сертифікат видається строком на один рік, надалі – строком до трьох років.

 

Розділу Vпункт 1

Сертифікат видається строком до трьох років

Розділ VI  пункт 1

Підставами для анулювання сертифіката є:

1)           здійснення постачальником послуг з наземного обслуговування діяльності, на яку він не отримав сертифікат. У такому випадку анулюються всі сертифікати відповідності постачальника послуг з наземного обслуговування за всіма напрямами та видами послуг з наземного обслуговування в аеропорту, в якому виявлено дане порушення;

2)           заява постачальника послуг з наземного обслуговування про анулювання сертифіката;

3)           невиконання вимог, зазначених в Акті сертифікаційної або інспекційної перевірки;

4)           низький рівень якості послуг, що надаються, та систематичне порушення сертифікаційних вимог протягом року.

 

Розділ VI  пункт 1

Підставами для анулювання сертифіката є:

1)                здійснення постачальником послуг з наземного обслуговування діяльності, на яку він не отримав сертифікат. У такому випадку анулюються всі сертифікати відповідності постачальника послуг з наземного обслуговування за всіма напрямами та видами послуг з наземного обслуговування в аеропорту, в якому виявлено дане порушення;

2)           заява постачальника послуг з наземного обслуговування про анулювання сертифіката;

3)           невиконання вимог, зазначених в Акті сертифікаційної або інспекційної перевірки;

4)            ліквідація юридичної особи;

5)            припинення цивільної правоздатності фізичної особи;

Розділ VI  пункт 2

Підставами для призупинення дії сертифіката є:

1)           створення перешкод або недопущення до інформації, інфраструктури, спецмашин та іншого обладнання, членів комісії Державіаслужби під час сертифікаційних або інспекційних перевірок;

2)           порушення сертифікаційних вимог, виявлених під час інспекційної перевірки;

3)           ненадання або несвоєчасне надання Плану, Звіту та підтверджуючих документів про усунення невідповідностей, виявлених за результатами інспекційної перевірки;

4)           невиконання Плану усунення невідповідностей, виявлених за результатами сертифікаційної або інспекційної перевірки;

5)           наявність наземного персоналу недопущеного до самостійної роботи або без відповідної кваліфікації, відповідно до вимог законодавства, та відповідних сертифікатів;

6)           наявність спецтехніки, засобів перонної механізації, наземного обладнання, яке експлуатується з порушеннями вимог законодавства та нормативно-правових актів;

7)           у разі виявлення невідповідностей між фактичним провадженням діяльності та Керівництвом з виконання робіт;

8)           відсутність дозволів, допусків, ліцензій на здійснення певного виду діяльності, що передбачено законодавством.

 

Розділ VI  пункт 2

Підставами для призупинення дії сертифіката є:

1)                    створення перешкод або недопущення до інформації, інфраструктури, спецмашин та іншого обладнання, членів комісії Державіаслужби під час сертифікаційних або інспекційних перевірок;

2)                    ненадання або несвоєчасне надання Плану, Звіту та підтверджуючих документів про усунення невідповідностей, виявлених за результатами інспекційної перевірки;

3)                    невиконання Плану усунення невідповідностей, виявлених за результатами сертифікаційної або інспекційної перевірки;

4)                    у разі виявлення невідповідностей між фактичним провадженням діяльності та Керівництвом з виконання робіт;

5)                    заява постачальника послуг з наземного обслуговування про призупинення дії сертифіката;

 

 

Розділ ІІ пункт 40

До невідповідностей, які перешкоджають видачі сертифіката, відносяться невідповідності сертифікаційним вимогам, встановленим цими Авіаційними правилами та нормативно-правовими актами, наявність яких може створити суттєву загрозу безпеці польотів, шо наведені у розділі VI цих Авіаційних правил.

Розділ ІІ пункт 40

До невідповідностей, які перешкоджають видачі сертифіката, відносяться невідповідності:

1)        недостатня кількість персоналу та спецтехніки для забезпечення наземного обслуговування.

2)        у разі виявлення невідповідностей між фактичним провадженням діяльності та Керівництвом з виконання робіт;

3)        у разі провадження діяльності з наземного обслуговування персоналом, який недопущений до самостійної роботи, без відповідної кваліфікації, відповідно до вимог законодавства, та відповідних сертифікатів;

4)        наявність спецтехніки, засобів перонної механізації, наземного обладнання, які експлуатується з порушеннями вимог законодавства та нормативно-правових актів.

Розділ ІІ пункт 41

Якщо в Акті зазначаються невідповідності, які не перешкоджають видачі сертифіката, заявник повинен протягом 5 робочих днів з дати надходження Акту надати на погодження до Державіаслужби План їх усунення  (додаток 10).

 

Розділ ІІ пункт 41

Якщо в Акті зазначаються невідповідності, які не перешкоджають видачі сертифіката, заявник повинен протягом 5 робочих днів з дати надходження Акту надати на погодження до Державіаслужби План їх усунення  (додаток 10).До невідповідностей, які не перешкоджають видачі сертифіката, відносяться невідповідності сертифікаційним вимогам Авіаційних правилУкраїни, окрім тих, які зазначені в пункті 40 Розділу ІІ цих Авіаційних Правил.

Розділ І пункт 7 підпункт 8

керівництво з виконання робіт – технологічно-організаційний документ, який включає:

організаційну структуру;

процедуру підготовкита допуску персоналу до самостійної роботи;

процедуру (технологічний процес) наземного обслуговування;

технологічні графіки наземного обслуговування повітряних суден за типами та категоріями обслуговування рейсу (оборотний рейс, після довготривалої стоянки);

вимоги до експлуатації, технічного огляду та допуску спецтехніки, наземного обладнання до роботи на пероні;

забезпечення охорони праці;

забезпечення пожежної безпеки;

забезпечення авіаційної безпеки;

 

Розділ І пункт 7 підпункт 8

керівництво з виконання робіт – технологічно-організаційний документ, який включає:

організаційну структуру;

процедуру підготовкита допуску персоналу до самостійної роботи;

процедуру (технологічний процес) наземного обслуговування;

технологічні графіки наземного обслуговування повітряних суден за типами та категоріями обслуговування рейсу (оборотний рейс, після довготривалої стоянки);

вимоги до експлуатації, технічного огляду та допуску спецтехніки, наземного обладнання до роботи на пероні;

 

Розділ ІІІ пункт 6 підпункт 5

отримання інформації про порушення постачальником послуг з наземного обслуговування вимог законодавства та нормативно-правових актів у тому числі з питань охорони праці та пожежної безпеки, авіаційних правил України, створення загрози безпеці польотів, авіаційній безпеці.

Розділ ІІІ пункт 6 підпункт 5

отримання інформації про порушення постачальником послуг з наземного обслуговування вимог Повітряного кодексу України, Авіаційних правил України, створення загрози безпеці польотів, авіаційній безпеці.

  Розділ IV пункт 2 додати абзац

здійснення контролю щодо дотримання постачальниками послуг з наземного обслуговування вимог з пожежної безпеки

 

Додаток 3 пункт 5

Документи з охорони праці (копії завірені у встановленому порядку):

Додаток 3 пункт 5 видалити

 

Додаток 3 пункт 8

Документи з організації пожежної безпеки (копіїзавірені у встановленому порядку):

Додаток 3 пункт 8 видалити

 

Розділ V пункт 5

При розширенні або внесенні зміни щодо кількості напрямів або видів послуг з наземного обслуговування,  заявник разом із Заявою подає наступні  документи додатку 3:

розділу 2 (за потреби);

розділу 3;

розділу 4;

 розділу 5;

розділу 6;

розділу 9.

 

Розділ V пункт 5

При розширенні або внесенні зміни щодо кількості напрямів або видів послуг з наземного обслуговування,  заявник разом із Заявою подає наступні  документи додатку 3:

розділу 2 (за потреби);

розділу 3;

розділу 4;

розділу 6;

розділу 9.

 

Розділу IV пункт1

1.                  Постачальник послуг з наземного обслуговування відповідальний за:

здійснення діяльності відповідно до авіаційних правил України та  нормативно-правових актів;

укладення угоди про наземне обслуговування з авіакомпаніями на послуги відповідно до діючого сертифіката;

здійснення діяльності в загальній схемі технологічних процесів роботи аеропорту, згідно розподілу повноважень, обумовлених угодами з авіакомпаніями та експлуатантом аеродрому;

забезпечення регулярності польотів авіаційних перевізників, які користуються послугами постачальника послуг з наземного обслуговування, в межах своєї відповідальності;

якість наданих послуг з наземного обслуговування;

нанесення шкоди майну експлуатанта аеродрому;

дотримання правил безпеки польотів, авіаційної безпеки, охорони праці та пожежної безпеки;

виконання вимог Державної програми авіаційної безпеки цивільної авіації та програми авіаційної безпеки експлуатанта аеродрому в частині, що його стосується;

надання до Державіаслужбиінформації про події в галузі цивільної авіації;

підтриманнявиробничої діяльності на рівні сертифікаційних вимог протягом терміну дії сертифіката.

 

Розділу IV пункт1

1.                      Постачальникпослуг з наземного обслуговуваннявідповідальний за:

здійснення діяльності відповідно до авіаційних правил України та  нормативно-правових актів;

укладення угоди про наземне обслуговування з авіакомпаніями на послуги відповідно до діючого сертифіката;

здійснення діяльності в загальній схемі технологічних процесів роботи аеропорту, згідно розподілу повноважень, обумовлених угодами з авіакомпаніями та експлуатантом аеродрому;

забезпечення регулярності польотів авіаційних перевізників, які користуються послугами постачальника послуг з наземного обслуговування, в межах своєї відповідальності;

якість наданих послуг з наземного обслуговування;

нанесення шкоди майну експлуатанта аеродрому;

нанесення шкоди заподіяної третім особам під час надання послуг з наземного обслуговування;

дотримання правил безпеки польотів, авіаційної безпеки, охорони праці та пожежної безпеки;

виконання вимог Державної програми авіаційної безпеки цивільної авіації та програми авіаційної безпеки експлуатанта аеродрому в частині, що його стосується;

надання до Державіаслужбиінформації про події в галузі цивільної авіації;

підтриманнявиробничої діяльності на рівні сертифікаційних вимог протягом терміну дії сертифіката.

 

Розділ VII частина 1 пункт 31

Спецмашини, які використовуються під час наземного обслуговування повинні пройти процедуру реєстрації та допуску до експлуатації у відповідному державному органі та мати сертифікат відповідності виробника.

Розділ VII частина 1 пункт 31

Спецмашини, які використовуються під час наземного обслуговування повинні пройти процедуру реєстрації та допуску до експлуатації у відповідному державному органі та мати сертифікат відповідності виробника.Сертифікат відповідності виробника повинен бути на спецмашини, які зареєстровані з дати набрання чинності цими Авіаційними правилами.

Розділ VIIчастина 7 пункт 2 абзац 1

Постачальники послуг з наземного обслуговування, що здійснюють забезпечення пально-мастильними матеріалами повинні мати в наявності:

 

Розділ VIIчастина 7 пункт 2 абзац 1

Постачальники послуг з наземного обслуговування, що здійснюють забезпечення пально-мастильними матеріалами, в залежності від технології виконання робіт, повинні мати в наявності:

 

Розділ V пункт 3 підпункт 4

розширення або зміни кількості напрямів та видів послуг з наземного обслуговування.

 

Розділ V пункт 3 підпункт 4

розширення або зміни кількості видів послуг з наземного обслуговування.

 

  Розділ І пункт 7

Аеродром обмеженого використання – будь яка інфраструктура (земна поверхня, водна ділянка, спеціально підготовлена поверхня) призначена для зльоту, посадки, руху та/або стоянки повітряних суден, яка використовується тільки для виконання польотів за правилами візуальних польотів (ПВП)та з якої не здійснюються комерційні перевезення,у тому числі гідроаеродроми та вертодроми (вертолітні майданчики).

 

  Розділ І пункт 7

Експлуатант аеродрому обмеженого використання – юридична або фізична особа, яка забезпечує експлуатацією аеродрому АОВ та отримала сертифікат АОВ.

 

Розділ І пункт І

Ці Авіаційні правила поширюються на суб’єктів авіаційної діяльності, незалежно від форм власності та відомчої підпорядкованості, які надають послуги з наземного обслуговування, а також на авіаційних перевізників, які здійснюють самостійне наземне обслуговування та є обов’язковими для виконання ними.

Розділ І пункт І

Ці Авіаційні правила поширюються на суб’єктів авіаційної діяльності, незалежно від форм власності та відомчої підпорядкованості, які надають послуги з наземного обслуговування, а також на авіаційних перевізників, які здійснюють самостійне наземне обслуговування та є обов’язковими для виконання ними.Ці Авіаційні правила не поширюються на експлуатантів аеродромів обмеженого використання.

 

Розділ VII частина 4 пункт 8

мати процедуру відкриття/закриття люків на заправних горловинах ПС, виставлення необхідної кількості АП або АБ на панелі керування ПС, відкриття заправних клапанів в баках ПС, керування заправними клапанами у разі ручного заправлення ПС, дії персоналу у разі аварійних ситуацій для кожного типу ПС, яке обслуговується;

персонал, який здійснює заправку ПС повинен пройти теоретичне навчання, практичне стажування в авіакомпанії на кожен тип ПС та отримати сертифікат або інший документ, який підтверджує можливість допуску до самостійної роботи;

забезпечити наявність наземного персоналу, який здійснює заправку ПС володінням англійською мовою на рівні B-2.

 

 

Розділ VII частина 7 пункт 4 підпункт

Зачищення (промивання)  резервуарів, трубопроводів, насосів, ємностей заправних засобів і тари при заповненні їх іншою маркою продукту.

Розділ VII частина 7 пункт 4 підпункт

Вивільнення резервуарів, трубопроводів, насосів, ємностей заправних засобів і тари при заповненні їх іншою маркою продукту, крім випадків переходу з реактивного палива на авіабензини та навпаки. В такому випадку проводиться зачищення, промивання усіх систем та заміна фільтроелементів.